Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna www.grycybergry.fora.pl
Super forum o grach komputerowych

Solucja do dema

Polo_Gard

Dołączył: 10 Paź 2008

PostWysłany: Wto 10:36, 11 Lis 2008    Temat postu: Solucja do dema

Zapraszam do zapoznania się z opisem przejścia dema najnowszej odsłony przygód Lary. Coastal Thailand nie jest trudnym poziomem, ale łatwo można przeoczyć właściwą drogę, czy ominąć sprytnie poukrywane skarby. Głównie na tych aspektach skupiłem się pisząc tekst i mam nadzieję, że opis stanie się pomocny.

Luksusowy jacht i malownicza zatoczka to dopiero początek przygody. Wskocz do wody i zajmij się rekinami pływającymi w pobliżu; dokładnie na wprost łodzi znajduje się skrawek lądu, na który można wejść. Omiń go jednak i płyń dalej - na dnie, pod ścianą klifu znajdziesz Skarb 1.
Teraz wejdź na ląd i korzystając ze skałek wspinaj się do góry. W pewnym momencie droga poprowadzi w lewo, ty jednak przejdź maksymalnie w prawo i przeskocz dalej - Lara chwyci się kolejnych skał. Wyżej znajdziesz skalny gzyms, który doprowadzi cię do niewielkiej groty z apteczką i Skarbem 2. Pająki rozdeptuj, używając klawisza akcji (E). Wracaj na właściwą ścieżkę i kontynuuj wspinaczkę, do póki nie trafisz na kolejny gzyms - przeskocz na skałę z tyłu, a następnie podciągnij się. Lara przylgnie do ściany plecami i będziesz mógł skoczyć dalej. Uważaj na insekty. Skorzystaj z pochyłości i drążka, żeby dostać się na drugą stronę. Uważaj - kilka kroków dalej, po prawej, możesz się opuścić i korzystając ze skałek dostać się do ukrytej alkowy ze Skarbem 3. Wróć do góry i skacząc po kolejnych gzymsach dostań się wyżej. Kiedy rozciągnie się przed tobą panorama zatoki, spójrz w lewo - na środku skały znajduje się Skarb 4, po który wystarczy skoczyć z rozbiegu. Powrót na właściwą drogę nie powinien być problemem.

Gęsto zarośnięty wąwóz doprowadzi cię do rozpadliny, którą pokonasz dzięki lince magnetycznej (Q). Przejdź pod kamieniami i pobiegnij w kierunku budowli. Po prawej stronie, za kamienną balustradą znajdziesz Skarb 5. W lewym rogu z kolei, wykorzystaj nową umiejętność Lary i odbijając się od kolumny do kolumny przedostań się wyżej; aby wykonać ruch, należy rytmicznie uderzać klawisz skoku (Spacja). Przemieszczaj się po kolejnych gzymsach, aż dostaniesz się na szczyt budowli.

Kolejna lokacja czeka na zbadanie - skocz w kierunku kolumny po lewej. Przeskocz na sąsiednią i opuść się na poziomy drążek, z niego skocz na kolejny, po czym dalej, na skalny gzyms. Przesuń się do końca i odskocz do tyłu, na kolejny filar. Korzystając z gzymsów i drążka opuszczaj się coraz niżej. Między filarami znajdziesz medykamenty. Teraz przygotuj broń - czeka cię pierwsza poważna walka. Tygrysy możesz zabić, lub potraktować pociskami usypiającymi - wybór należy do ciebie. Po walce zbierz Skarb 6, leżący za murkiem, na prawo od strumienia.
Udaj się w kierunku kolejnych kolumn i zlokalizuj gzyms łączący dwie z nich. Doskocz do dwóch filarów i odbijając się od nich naprzemiennie, dostań się wyżej. Właściwa droga prowadzi w prawo, ty jednak skocz na dwa filary po lewej stronie, a z nich do wnęki ze Skarbem 7. Aby wrócić, wskocz na filar po lewej, a z niego na szczyt kolejnego. Pozbądź się nietoperzy i przeskocz na czubek kolejnej kolumny - stamtąd z łatwością dostaniesz się do gzymsów, prowadzących do głównej ścieżki.
Po balansowaniu na kamiennej beli, skocz w kierunku schodów, po czym przeciągnij się w prawo i zgarnij Skarb 8.
Wracaj, przejdź pod zwalonym konarem i przeciągnij się do kolejnej lokacji. Po walce udaj się w kierunku wejścia do budowli, nie wchodź jednak do środka. Wskocz na podwyższenie po lewej. Skorzystaj z drążka i biegnij w kierunku wodospadu.
Teraz czeka cię skok wiary - opuść się i chwyć krawędzi. Wyskocz w lewo - Lara chwyci się gzymsu jedną ręką, więc szybko popraw chwyt (E). Skacz w kierunku drążków, dzięki którym dostaniesz do wnęki ze Skarbem 9.
Po lewej znajdziesz gzyms i kamienne bele, po których musisz skakać, żeby wrócić na poprzednią ścieżkę. Teraz możesz wejść do wnętrza budowli.

Pozbądź się nietoperzy, a następnie skorzystaj z serii gzymsów, żeby pokonać zniszczony korytarz. Po spotkaniu z insektami zejdź niżej, a następnie w prawo. Odbij się od ściany i chwyć kamiennej belki. Pod ścianą leży Skarb 10, dalsza droga to już formalność. Skacz, aż dotrzesz do olbrzymiej lokacji z posągiem.
Po scence masz możliwość wyboru, którą drogą podążyć najpierw. Najprościej udać się w lewo i przejść pod kamienną balustradą. Chwyć się gzymsu i przeciągnij w prawo, następnie wespnij się wyżej i skocz na gzyms naprzeciwko. Po kolejnych skokach dotrzesz do miejsca, gdzie możesz odblokować część mechanizmu - użyj linki magnetycznej.
Teraz zejdź na dół, omiń skałki i przeskocz na przepaścią, zaczepiając linkę o obręcz pod sufitem. Zaraz po lewej stronie znajdziesz Skarb 11, ostatni w wersji demonstracyjnej. Nieco dalej podnieś z ziemi drewniany drąg i wbij w jeden z filarów. Skorzystaj z niego i przeskocz na sąsiednią kolumnę - po ścianie możesz się wspinać. Wejdź do góry, chwyć się gzymsu i odskocz do tyłu, na czubek filaru i dalej, na następny. Aby odblokować mechanizm, wyciągnij z otworu kolejny drążek. Teraz idź w kierunku z którego przyszedłeś i skocz na filar naprzeciw. Jeszcze dwa skoki i już jesteś w pozycji startowej.
Przesunięcie kamiennej wajchy oznacza zakończenie przygody z demem Tomb Raider Underworld..

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Underworld Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)