Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna www.grycybergry.fora.pl
Super forum o grach komputerowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik i Solucja cz.6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polo_Gard
Administrator



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:51, 10 Lis 2008    Temat postu: Poradnik i Solucja cz.6

Anglia




Zauważ kratkę zaraz nad wejściem do sklepiku i użyj linki magnetycznej, aby się jej pozbyć. Przesuń stojącą nieopodal skrzynkę pod właśnie utworzone przejście i wespnij się tam. Usuń kolejną kratkę i wydostań się na zewnątrz. Zauważ okna, wskocz na jedno z nich, a gdy będziesz na ostatnim, wskocz na krawędź wyżej i przedostań się za bramę. Włącz teraz prąd na panelu poniżej i wespnij się na rurę po lewej. Wróć z powrotem tą samą drogą, jednak nie zeskakuj z okien zbyt szybko, bo woda jest teraz pod napięciem. Przez drzwi dostaniesz się do znajomego Ci już pomieszczenia. Przejdź do pomieszczenia za kasą z biletami i pociągnij za znajdujący się obok drzwi miecz. W całym muzeum natkniesz się na przeróżne metalowe figurki na małych scenach. Obok każdej z nich znajdziesz przycisk, dzięki któremu będziesz mógł posłuchać różnych opowiastek o legendzie Króla Artura. Teraz natomiast, przeskocz na kładkę naprzeciwko. Po drążkach przeskocz na bramę, która zacznie się opuszczać. Wtedy odskocz szybko na poprzedni drążek i z niego znów na bramę. Uważaj jednak, żeby nie zdążyła się ona zamknąć. Idź dalej korytarzem, Wyciągnij broń i wyceluj w świecące kółko, zaczepione do łodzi. Będziesz mógł teraz przeskoczyć po niej na drugą stronę. Podejdź do miecza i pociągnij go. W miejscu, gdzie właśnie spadły deski, użyj linki magnetycznej na odważniku. Ciągnij go do siebie, aż drzwi obok nie będą wystarczająco podniesione. Następnie puść i szybko przedostań się na drugą stronę drzwi. Wejdź teraz do stojącego w tym pomieszczeniu wózka towarowego. Jeśli chcesz, możesz za jego pomocą dostać się do biura założyciela muzeum. W tym celu, użyj wózka do ułożenia skrzyń tak, aby dostać się do pomieszczenia w ścianie po lewej. Nie jest to jednak konieczne. Niezależnie od tego, co wybrałeś, przejedź wózkiem przez skrzynie, a znajdziesz się w pomieszczeniu z sarkofagiem. Rozpędź się wózkiem tak, aby rozbić ścianę po lewej i jedź nim dalej przez korytarz, tym samym niszcząc pułapki. Gdy dojedziesz do bramy, podnieś ją, używając wózka. Dojedź do końca korytarza i rozbij ścianę. Tutaj czeka na Ciebie krótka super scenka. Gdy już bezpiecznie staniesz na nogach, skieruj się w lewo. Czeka Cię teraz droga w dół rozwalonych schodów. Chwyć się krawędzi w ścianie po lewej i z niej przeskocz na następną. Spuść się w dół i szybko biegnij przeskoczyć na następne schody. Przeskocz na drążek, a z niego przed siebie, na wnękę w ścianie. Opuść się i przeskocz na krawędź po prawej. Przejdź po niej do następnej części schodów, jednak spiesz się, bo lada chwila może się ona zawalić. Opuść się na schody i z nich przeskocz na linę. Zauważ krawędzie po lewej i wskocz na którąś z nich. Spuść się na najniższą krawędź i odskocz na schody za Tobą, a z nich na kolejne. Teraz już tylko kilka kroków dzieli Cię od ziemi. Będąc już na dole, wejdź po schodach do korytarza. Idź nim, aż dojdziesz do miejsca z palącą się podłogą. Przyciągnij stojącą tam skrzynię w swoją stronę i przeskocz po niej na drugą stronę. Znowu ją do siebie przyciągnij, a następnie popchnij tak, abyś przez kolejny ogień mógł przedostać się bez większych strat energii. Teraz ponownie przyciągnij do siebie ową skrzynię i dostań się dzięki niej na drugą stronę bramy. Wajchą po lewej otwórz wrota. Następnie przeciągnij do pomieszczenia znaną ci już skrzynkę. Popchnij ją w ostrza po prawej, zatrzymując je tym samym. Wyciągnij kolejną skrzynkę i zatrzymaj nią ostrza na samym środku. Teraz wróć się po poprzednią skrzynię i dzięki niej dostań się do korytarza z ogniem. Bezpiecznie przepraw się przez ogień (możesz użyć do tego skrzyń, lub po prostu liczyć na szczęście) i pociągnij za dźwignię. Wejdź przez otwartą właśnie bramę i kieruj się po schodach, aż dotrzesz do checkpointa. Przejdź w lewo i z wody wydostań się na brzeg. Rozhuśtaj żyrandol tak, aby rozbił kratkę, za którą znajduje się trumna. Pociągnij za trumnę, a następnie wskocz na nią i przyciągaj się do lamp na ścianie, aż dopłyniesz do brzegu. Przesuń trumnę na ruchome głazy. Teraz będziesz mógł dostać się do drzwi w dole korytarza. Idź dalej, a dotrzesz do następnego checkpointa. Wskocz do wody i pociągnij znajdującą się tam dźwignię. Wskocz na trumnę i gdy będziesz w połowie drogi, przeskocz w stronę otworu, a znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu z wodą. Kierując się cały czas w lewo, znajdziesz kolejną dźwignię. Po pociągnięciu za nią znów wejdź na trumnę i patrząc w lewą stronę korytarza, skocz, gdy zobaczysz otwór. Płyń cały czas przed siebie i wyjdź na powierzchnię. Przed Twoimi oczami stanie teraz wielki zamek. Zauważ drążek po prawej i przesuń go jak najbardziej w prawo. Drążek po lewej przesuń jak najbardziej w lewo. Wejdź teraz na ścianę po lewej stronie, skocz na drążek, zjedź po pochylni i chwyć kolejny, a następnie przeskocz dalej, łapiąc się palącego znicza linką magnetyczną. Z niego skocz na kolejny drążek i na półkę skalną. Dostań się po krawędziach na łańcuch, a z niego na dach. Odnajdź miejsce, gdzie po linie możesz spuścić się do środka zamku. Odnajdź grobowiec Bedwyr’a i po obejrzeniu filmiku, przesuń odłamaną część grobu pod złamaną kolumnę niedaleko dzwonu. Stań teraz blisko posągu w krysztale i rozhuśtaj żyrandol linką magnetyczną (wystarczy raz). Teraz jak najszybciej wskocz na kolumnę po odłamanej części sarkofagu, którą przed chwilą tam położyłeś. Z kolumny wskocz na linę i jeśli zdążyłeś, to żyrandol powinien uderzyć w dzwon. Wyjdź teraz z zamku. Czeka cię spotkanie z małym przyjacielem – hydrą. Nie próbuj w nią strzelać - to za duża i zbyt odporna sztuka. Zauważ cztery wieżyczki w tym pomieszczeniu i kołowrotki zaraz obok nich. Musisz strzelać w wieżyczki, a wytworzą one dźwięk, którym hydra się zainteresuje. Wtedy szybko schowaj broń i używając linki magnetycznej, pociągnij kołowrotek. Spowoduje to, ze klatka umieszczona na górze spadnie na potwora. Powtarzaj tą czynność z każdą wieżyczką. Gdy potwór padnie, użyj jego zwłok, aby dostać się do korytarza wyżej. Kieruj się cały czas przed siebie. Pierwszą dziurę pokonaj za pomocą linki magnetycznej, następnie użyj drążka. Zjedź w dół, a pojawi się kolejna super scenka. Gdy będziesz już bezpieczny, rozejrzyj się za kółkiem na bramie, które możesz zestrzelić. Wespnij się po bramie (tarcze) na górę i po linie dostań się do dźwigni. Wylądujesz w znanym ci już pomieszczeniu. Wszystko, co musisz teraz zrobić, to wrócić się drogą, którą tutaj przyszedłeś, aż do pomieszczenia, gdzie po raz pierwszy zobaczyłeś wózek towarowy. Przeszkadzać będą ci w tym ludzie Amandy i Rutlanda, tak wiec uważaj. Gdy dotrzesz do bramy w wspomnianym wcześniej pomieszczeniu, będzie to koniec tego poziomu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin