Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna www.grycybergry.fora.pl
Super forum o grach komputerowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik i Solucja cz.4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polo_Gard
Administrator



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:46, 10 Lis 2008    Temat postu: Poradnik i Solucja cz.4

Zachodnia Afryka (Ghana)



Podążaj w dół aż zobaczysz wielki wodospad. Wskocz do wody i wypłyń na powierzchnię. Przed tobą znajduje się teraz brama, którą trzeba otworzyć. Wskocz na skały po prawej, a z nich przeskocz na linę i rozhuśtaj się tak, aby Lara kopnęła w bramę, przez co ta opadnie i będziesz mógł przejść dalej. Nie próbuj wskakiwać do wody w następnym pomieszczeniu – prąd jest zbyt silny. Za pomocą linki magnetycznej przyciągnij do siebie znajdującą się na wodzie tratwę. Wskocz na nią i po linach dostać się na druga stronę. Kieruj się cały czas na górę. Nie przejmuj się pułapkami – nie są uaktywnione. Na końcu korytarza wrota są zasunięte. Stań więc na głazie przed pułapką, a otworzą się. Wtedy szybko przeskocz przez włócznie i wturlaj do następnego pomieszczenia. Zabij wszystkich ludzi Rutlanda i po skałach wejdź na dużą półkę skalną, gdzie stoi karabin stacjonarny. Rozwal z niego kolejnych typków, a następnie strzel w pomnik węża po lewej. Spadnie on i koło zacznie się kręcić. Teraz skocz na linę po lewej i po włóczniach w kole dostać na półkę dalej. Przyciągnij do siebie metalową platformę, a następnie zaczep linkę magnetyczną na kawałku kolumny i przyciągnij się do półki. Wskocz na linę i po drążkach dostań się do drabinki.W następnym pomieszczeniu wespnij się na górę po drabince, a następnie po ścianie i wejdź po kolejnej drabince. Dojdziesz do pomieszczenia z zawalonymi schodami po prawej. Wejdź po nich i dostań się na półkę, z której będziesz mógł wskoczyć na wiszące głazy. Szybko przeskocz po nich dalej. Wskocz do wody i odnajdź tratwę. Wespnij się na nią i przyciągając kolejno do kolumn, przedostań się na brzeg. Wejdź po drabinie i odskocz na głaz. Poczekaj aż drugi głaz będzie na jak najwyżej, wtedy na niego wskocz, po czym jak najszybciej przeskocz dalej. No kolejną półkę dostań się przy pomocy linki magnetycznej. Wskocz w stronę dziury w ścianie i przesuń się tak, aby opuścić się niżej. Przesuń się za róg i podskocz na krawędź wyżej. Odskocz do tyłu, a następnie spuść się na niższą krawędź i w miejscu, gdzie kawałek ściany jest urwany, przeskocz na dalszą krawędź. Podskocz wyżej i skocz w prawo. Jesteś już na górze. Stań za złotym głazie, a wielka skrzynia blokująca drogę dalej, teraz opadnie na dół. Przeskocz po platformie do pomnika więźnia, a następnie na półkę z następnym głazem w podłodze. Przesuń na niego stojący tam kamień. Teraz wróć się do pierwszego złotego głazu. Stań na nim i poczekaj aż platforma przestanie się obracać. Teraz szybko przeskocz do pomnika więźnia i używając linki magnetycznej, pociągnij gwiazdę na jego piersi. Mechanizm otworzy tamę i pomieszczenia pod tobą zapełni się wodą. Wracaj teraz tą samą drogą, którą tutaj przyszedłeś. Znajdziesz się z powrotem w pomieszczeniu z kołami. Tą samą drogą przedostań się teraz do przejścia, za którym znajdują się właśnie uruchomione przez ciebie pułapki. Idź przez korytarz, starając się jak najskuteczniej unikać pułapek. Przy drugiej z nich możesz użyć stojącego obok głazu, aby bezpiecznie przejść przez ostrza. Biegnij dalej korytarzem i gdy będziesz schodził po schodach, z góry stoczy się wielka kula. Szybko omijaj ostrza (turlaj się przez dwa pierwsze i skocz na końcu), aż nie wyjdziesz bezpiecznie na zewnątrz. Skocz na drążek po prawej, a z niego na krawędź. Po ścianie dostać się do następnego drążka. Uważaj jednak na walącą się skałę i działaj szybko. Po drążkach dostań się na następną półkę skalną. Skacząc po konstrukcjach, dostań się na druga stronę. Po drążkach dostań się jeszcze wyżej, uważaj tym samym na obsuwające się skały. Gdy szczęśliwie dotrzesz na górę, wejdź w korytarz i kieruj się przed siebie. Napotykając dziury z kolcami, używaj linki magnetycznej, aby je pokonać. Gdy dojdziesz do końca, przeskocz na drążkach po prawej na ścianę, a następnie dostań się po krawędziach na kolejne drążki. Skieruj się w stronę mostu, cały czas strzelając do ludzi Rutland’a. Jeśli rozwalą most, sytuacja stanie się trudniejsza, bo będziesz musiał użyć lin. Gdy już sobie poradzisz, przejdź do następnego pomieszczenia. Wejdź na schody po lewej i uważając na toczącą się kulę, szybko przeskocz na linę, a z niej na schody obok. Aby unikać toczących się kul, chowaj się we wnękach w ścianie. Będąc na górze, stań na złotym przycisku, który otworzy drzwi. Czeka cię teraz walka z kolejnym bossem. Strzelaj w kamienie umiejscowione na platformach po boku, a potem w znajdujące się pod nimi fioletowe kryształy. Ukażą się symbole, na których musisz kolejno użyć linki magnetycznej, aby rozwalić platformę. Potem zabicie Rutlanda, to już kwestia kilku strzałów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin