Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna www.grycybergry.fora.pl
Super forum o grach komputerowych

Poradnik i Solucja cz.1

Polo_Gard

Dołączył: 10 Paź 2008

PostWysłany: Pon 10:43, 10 Lis 2008    Temat postu: Poradnik i Solucja cz.1

Boliwia

Po filmiku wprowadzającym, idź przed siebie i przeskocz na wyższą półkę. Idąc dalej, wskocz do wody i wypłyń po drugiej stronie. Po krótkiej animacji podejdź do głazu i zepchnij go ze skały. Będziesz mógł wtedy przeskoczyć dalej. Obróć się w prawo i wespnij na pnącze, po czym przeskocz z niego na następne i odskocz na półkę po prawej. Rozpędź się i przeskocz na linie do niewielkiej jaskini. To dobre miejsce, żeby wypróbować PLS (Delete). Wychodząc przeskocz na kolejną półkę skalną. Zobaczysz animację, która pokaże Ci drogę. Wskocz na krawędź (Lara patrzy się na nią) i przejdź po niej aż do końca, po czym przeskocz na drugą stronę. Idąc wodospadem w górę, uważaj na toczącą się kulę. Najlepiej odczekaj chwilę i gdy ta się stoczy, idź dalej. Po małym wzniesieniu, wskocz na pierwszą gałąź, a niej na następna. Przeskocz dalej, chwytając się krawędzi. Skieruj się w prawo i przeskocz na następną krawędź. Po animacji, zabij wroga i idź prosto. Powinieneś zauważyć skałę po prawej. Wskocz na krawędź, przejdź w prawo i za róg, a następnie podskocz do góry. Takim sposobem dostałeś się na skałę. Teraz zepchnij stojący tam kamień. Podniesie to gałąź, po której teraz będziesz mógł przeskoczyć dalej. Będąc już przy przejściu, zasuniętym okrągłym posągiem, użyj na nim linki magnetycznej (Q) i pociągnij do siebie (E). Droga wolna, więc szybko udaj się dalej, a zobaczysz kolejnych wrogów. Rozpraw się z nimi i odnajdź małe zniesienie przy wodospadzie. Po nim możesz wskoczyć na krawędź. Uważaj jednak, bo nie jest ona stabilna, tak więc poruszaj się szybciej (przyciskając E). W innym razie, będziesz musiał wskoczyć na nią jeszcze raz i przeskoczyć na pozostałość po lewej. Będąc na końcu, odwróć się i wskocz na drążek, a z niego na kolejną krawędź. Obejdź za róg i skocz w lewo, na kolejną. Z niej podskocz do góry, a znajdziesz się na półce wyżej. Wskocz na linę i przeskocz na półkę za wodą. Z tego miejsca zobaczysz dwa drążki, po których przedostaniesz się dalej. Po zabiciu wroga, będziesz musiał przedostać się na drugą stronę zawalonego mostku. Sam skok jest tutaj za krótki, będziesz musiał użyć haka, podczas skoku. Rozpędź się, skocz i szybko użyj linki magnetycznej, a następnie przeskocz po niej na drugą stronę. Kieruj się dalej, aż dojdziesz do miejsca, w którym uaktywni się krótka scenka. Strzel w gałęzie pod kamieniami przed Tobą, a stoczą się one na przeciwników. Teraz zjedź bezpiecznie na dół. Idąc dalej, pojawi się kolejnych dwóch wrogów. Po zabiciu ich, skręć w lewo i rozpraw się z jeszcze jednym. Wskocz na linę i wespnij się po niej trochę wyżej, aby móc przeskoczyć na kolejną skałę. Zjedź na dół po skarpie i kierując się w prawo, przejdź po małym mostku. Czeka tu nie Ciebie zgraja najemników, więc wyjmij pistolety ruszaj do boju. Gdy już sobie z nimi poradzisz, wejdź po schodach do świątyni. Podłoga przed Tobą zaraz się zawali, więc będąc na krawędzi, skocz przed siebie i użyj linki magnetycznej, aby przeskoczyć dalej. Idź prosto, aż zobaczysz łańcuchowy mechanizm. Wskocz na łańcuch po prawej, wespnij się jak najwyżej i z niego przeskocz na ten po lewej. Szybko wspinaj się na górę i znów przeskocz na poprzedni łańcuch. Teraz możesz spokojnie odskoczyć na półkę wyżej. Idąc dalej, zobaczysz kolejny łańcuch. Zjedź po nim niżej i przejdź przez zniszczoną ścianę. Wskocz do wody, zanurkuj i przepłyń na drugi brzeg. Wyjdź i skieruj się przed siebie. Uważaj na czyhającego za rogiem jaguara. Idąc dalej, poczekaj w odpowiednim momencie szybko przebiegnij między ruchomymi ścianami. Jednak nie ciesz się za szybko, bo czekają na Ciebie następne. Pomiędzy tymi jednak nie uda już Ci się przebiec. Będziesz musiał użyć stojącej obok skrzyni, aby dostać się na drugą stronę w całości. Chwyć ją i przesuwaj pomiędzy ścianami. Zablokuje je to, więc będziesz mógł bezpiecznie przejść. Następnie kieruj się w głąb świątyni, do czekającej na Ciebie, pierwszej zagadki. Zejdź na dół i zabij kolejnego drapieżnika. Podejdź do podłużnej skały i wysuń spod niej pierwszą skrzynię. Umieść ją teraz na skale. Głaz działa jak katapulta – musisz wskoczyć na drugą jego stronę, aby wybić znajdującą się na końcu skrzynię do góry, tak aby znalazła się ona poziom wyżej. Gdy już sobie z tym poradzisz, odnajdź drugą skrzynie, która znajduje się po drugiej stronie. Takim samym sposobem spraw, aby znalazła się ona wyżej. Teraz wespnij się do skrzyń i przesuń je na swoje miejsca (głazy w podłodze). Liczy się tutaj także kolejność. Aby otworzyć bramę, musisz umieścić najpierw skrzynie na dwóch pierwszych głazach, a na końcu na tym najdalszym. Teraz udaj się do łańcucha po prawej, wespnij się na niego i przeskocz na krawędź. Przesuń się po niej i na końcu podskocz do góry. Przejdź po łańcuchu, spuść się na krawędź niżej, przejdź po niej do samego końca i wskocz na drążek, a z niego do bramy. Czeka na Ciebie jedna z super animacji, w której musisz używać odpowiednich klawiszy, aby zachować Larę przy życiu. Wciskając strzałki w odpowiednim czasie, znajdziesz się po drugiej stronie. Kierując się dalej, zejdź w dół i zabij jaguara. Wejdź na głaz, z którego będziesz mógł skoczyć na mechanizm. Gdy na niego wskoczysz, przesunie się on. Skacz tak aż chwycisz się krawędzi. Skacząc po ścianie dostaniesz się wyżej. Biegnij teraz przed siebie, aż do pojawienia się filmiku. Gdy ten się zakończy szybko biegnij przed siebie i skacz, gdy helikopter utworzy dziury w moście. Na końcu pozostaje Ci tylko rozprawić się z najemnikami.

Ostatnio zmieniony przez Polo_Gard dnia Pon 10:49, 10 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)